افزودنی بتن

افزودنی زودگیر دوغاب

افزودنی زودگیر دوغاب کاهش دهنده زمان گیرش سیمان است که می تواند با تسریع در هیدراسیون سیمان باعث گیرش سریع و کسب مقاومت زودرس در ملات یا دوغاب تزریقی شود. مقادیر مصرف افزودنی زودگیر دوغاب می تواند تعیین کننده زمان گیرش دوغاب های تزریقی باشد. به طور معمول افزودنی زودگیر دوغاب تزریقی در لحظه آخر و در سر لوله بتن پاش به ملات سیمانی مورد نظر اضافه می شود.

کاربرد افزودنی زودگیر دوغاب

افزودنی زودگیر دوغاب را می توان با اطمینان برای تنظیم زمان سخت شدن اولیه یا کسب مقاومت اولیه زودرس دوغاب های تزریقی به کار برد.

افزودنی زودگیر دوغاب برای استفاده در دوغاب حفاری ماشین های حفار و بتن کفی پرکننده بسیار مناسب می باشد.

افزودنی زودگیر دوغاب با تسریع در زمان گیرش ملات یا دوغاب سیمانی امکان یخ زدگی در فصل سرما را از بین برده، با استفاده از افزودنی زودگیر دوغاب دیگر نیازی به استفاده همزمان از ضد یخ بتن یا ملات نخواهد بود.

مشخصات فنی افزودنی زودگیر دوغاب

شکل ظاهری افزودنی زودگیر دوغاب مایع غلیظ بژ رنگ است .

وزن مخصوص افزودنی زودگیر دوغاب 1400 تا 1500 گرم در لیتر است .

افزودنی زودگیر دوغاب آسیب تنفسی ندارد .

مقدار کلر افزودنی زودگیر دوغاب صفر است .

 مقدار مصرف افزودنی زودگیر دوغاب

مقدار دقیق مصرف افزودنی زودگیر دوغاب بستگی به دمای درونی ملات یا دوغاب سیمانی، نوع سیمان، مقدار آب دوغاب و سرعت واکنش آب گیری سیمان داشته و متناسب با زمان دلخواه برای شروع گیرش یا کسب مقاومت زودرس می توان آن را از 2 درصد تا 10 درصد وزن سیمان به مخلوط بتنی اضافه نمود. انجام آزمایش های کارگاهی برای به دست آوردن بهترین مقدار مصرف افزودنی زودگیر دوغاب توصیه می شود.

شرایط نگهداری افزودنی زودگیر دوغاب

چنانچه افزودنی زودگیر دوغاب در بسته بندی پلاستیکی یا استیل ضد زنگ و درجای سرپوشیده و بدور ازتابش نورخورشید و رطوبت باشد، به مدت 12 ماه قابل نگهداری است. در صورت انبار داری طولانی افزودنی زودگیر دوغاب ، ابتدا آن را هم زده سپس استفاده نمایید.

شرکت شیمی بتن بهینه تولید کننده افزودنی بتن طبق استانداردهای موجود با کیفیت بالا می باشد.

برای آشنایی با محصولات و خرید افزودنی بتن روی لینک کلیک کنید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *