افزودنی بتن

افزودنی پودری بتن – دوغاب های تزریقی

افزودنی پودری بتن جهت ساخت ملات ها یا دوغاب های تزریقی سیمانی و بهبود خواص عمومی آنها طراحی شده است. اضافه شدن مقادیر مناسبی از افزودنی پودری بتن جهت دوغاب تزریقی به محیط های سیمانی موجب ساخت ملات یا دوغابی بسیار روان با پمپ پذیری بالا و بدون خطر جدا شدگی خواهد شد. استفاده از افزودنی پودری بتن علاوه بر کنترل جمع شدگی بتن ذاتی محیط های سیمانی می تواند نسبت آب به سیمان را تا 0/3 کاهش داده و موجب نفوذ ناپذیری زیاد محیط سیمانی شود.

کاربرد افزودنی پودری بتن – دوغاب های تزریقی

افزودنی پودری بتن جهت دوغاب های تزریقی را می توان با اطمینان جهت اصلاح خواص دوغاب های پرکننده ای به کار برد که درغلاف کابل های پس تنیده مورد استفاده قرار می گیرند. افزودنی پودری بتن می تواند حجم آب آزادی که به سمت سطح خارجی غلاف سیمانی حرکت می کند را تا حد کمتر از 0/2% کاهش داده و با نفوذ ناپذیر کردن غلاف سیمانی موجب محافظت از کابل ها در برابر شرایط خورنده محیطی شود. همچنین از افزودنی پودری بتن می توان برای ساخت ملات های سیمانی مخصوص کاشت بولت در محیط بتنی یا بستر سنگی استفاده نمود.

مشخصات فنی افزودنی پودری بتن – دوغاب های تزریقی

شکل ظاهری افزودنی پودری جهت تولید دوغاب های تزریقی بتن خاکستری رنگ است .

مقدار کلر افزودنی پودری بتن صفر است .

مقدار نیترات افزودنی پودری جهت تولید دوغاب های تزریقی صفر است .

افزودنی پودری جهت تولید دوغاب های تزریقی غیر آتش زا هستند .

مقدار مصرف افزودنی پودری جهت تولید دوغاب های تزریقی تا 6 درصد وزن سیمان می باشد .

مقدار مصرف افزودنی پودری بتن – دوغاب های تزریقی

اضافه نمودن افزودنی پودری جهت تولید دوغاب های تزریقی تا حد 6 درصد وزن سیمان موجب ساخت ملاتی روان، پمپ پذیر، یکنواخت و بدون انقباض خواهد شد. مصرف  مقادیر بیشتر افزودنی پودری جهت تولید دوغاب های تزریقی علاوه بر خواص فوق می تواند موجب افزایش حجم ملات یا دوغاب تازه شده و اثرات ناخواسته ای را ایجاد نماید. بنابراین پیشنهاد می شود در صورت نیاز به افزایش حجم، تست های آزمایشگاهی، تعیین کننده مقدار دقیق مصرف باشد.

شرایط نگهداری افزودنی پودری بتن – دوغاب های تزریقی

افزودنی پودری جهت تولید دوغاب های تزریقی را در محل سرپوشیده به دور از تابش مستقیم نور خورشید، بارندگی، فشار اضافی و روی پالت نگه داری نمایید. در این صورت تا یک سال قابل استفاده می باشد.

شرکت شیمی بتن بهینه تولید کننده افزودنی بتن طبق استانداردهای موجود با کیفیت بالا می باشد.

برای آشنایی با محصولات و خرید افزودنی بتن روی لینک کلیک کنید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *