ضد یخ بتون زودگیر

روش مصرف ضد یخ بتن غیر مسلح

میزان مصرف ضد یخ بتن غیر مسلح 1 الی 5 درصد وزن سیمان مصرفی می باشد . هم چنین میزان مصرف ضد یخ بتن غیر مسلح علاوه بر دمای محیط و عیار سیمان مصرفی به خصوصیات سیمان مصرفی نیز وابستگی دارد .

ضد یخ بتن غیر مسلح را می توان در زمان ساخت بتن به مخلوط اضافه نمود و در صورت تمایل می توانید قبل از مصرف بتن به تراک میکسر اضافه نموده که نحوه مصرف بدین صورت است که مقدار ضد یخ بتن غیر مسلح را از آب مصرفی در بچینگ کم کرده باشید و این عمل به منظور ثابت ماندن نسبت آب به سیمان در طرح اختلاط می باشد.

طریقه نگهداری ضد یخ بتن غیر مسلح

زمان مصرف ضد یخ بتن غیر مسلح در صورت نگهداری دمای بین 5 الی 25درجه سانتی گراد دور از تابش مستقیم و طولانی نور خورشید  یک سال  در بسته بندی اولیه می باشد .زمان مصرف ضد یخ بتن غیر مسلح در صورت نگهداری دمای بین 5+ الی 35+ درجه سانتیگراد دور از تابش مستقیم و طولانی نور خورشید  9 ماه در بسته بندی اولیه می باشد.

نکات ایمنی ضد یخ بتن غیر مسلح

ضد یخ بتن غیر مسلح به هیچ عنوان نباید با چشم تماس پیدا کند بنابراین استفاده از عینک ایمنی جهت پیشگیری از تماس با چشم توصیه می شود و در صورت تماس ضد یخ بتن غیر مسلح با چشم سریعاً با مقدار فراوان آب شستشو نموده و به پزشک مراجعه نمائید . از تماس با پوست بویژه تماس مداوم جلوگیری کنید و حتی المقدور درهنگام کار با ضد یخ بتن غیر مسلح از دستکش استفاده نمائید.

برای آشنایی با مزایای ضدیخ بتن غیر مسلح و خرید ضد یخ روی لینک کلیک کنید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *