چسب کاشی

روش مصرف چسب کاشی پایه سیمانی

آماده سازی سطح زیرین چسب کاشی پایه سیمانی

سطح زیرکار چسب کاشی پایه سیمانی بایستی به گونه ای شاقول و نرمباشد که امکان نصب کاشی و سرامیک با استفاده از یک لایه نازک چسب فرآهم شود. در صورت لزوم بایستی سطح قبل از کاشی کاری با پلاستر آماده سازی گردد. سطح کار بایستی قبل از کاشی کاری تمیز شده و عاری از مانده های سیمانی ، چربی و سایر آلودگی ها باشد.

مخلوط کردن چسب کاشی پایه سیمانی

چسب کاشی پایه سیمانی را به آرامی به آب اضافه کنید و با استفاده از یک همزن مکانیکی/برقی آنرا هم زده تا به مخلوطی با غلظت یکنواخت و مناسب برسید. برای مصارف اندک می توان به صورت دستی نیز چسب کاشی پایه سیمانی را مخلوط کرد(میزان آب مورد نیاز برای یک کیسه ۲۵ کیلوگرمی  ۶.۸ لیتر آب تمیز می باشد).پس از مخلوط کردن اولیه جهت حل شدن کلیه افزودنی ها ۱۰ دقیقه منتظر بمانید سپس مخلوط را مجددا هم بزنید.اکنون چسب کاشی پایه سیمانی آماده مصرف است.در صورت نیاز و در زمان اجرای چسب کاشی پایه سیمانی می توانید مقادیر اندکی آب به مخلوط اضافه نمائید.

روش اجرای چسب کاشی پایه سیمانی

در شرایط عادی و مطلوب (دمای متعادل و بدون وزش باد)ابتدا یک لایه نازک چسب کاشی پایه سیمانی را با استفاده از ماله فلزی تخت بر روی سطح بکشید.سپس لایه دوم را ضخیم تر و با استفاده از یک ماله دندانه دار بر روی سطح اعمال کنید.

در شرایط آب و هوایی فوق العاده گرم (دما بیشتر از ۳۰ درجه سانتیگراد توام با وزش باد) به شرح فوق عمل شده اما قبل از نصب بایستی پشت کاشی و سرامیک را به یک لایه نازک (در حدود ۲ میلمتر) چسب کاشی پایه سیمانی آغشته نمود.

۲ روز پس ازنصب سرامیک می توان بر روی آن قدم گذاشت.درزبندی دیوار و کف به ترتیب یک و دو روز پس از اجرای چسب کاشی پایه سیمانی قابل انجام است.

برای آشنایی با مزایای چسب کاشی پایه سیمانی و موارد کاربرد چسب کاشی پایه سیمانی و خرید چسب کاشی روی لینک کلیک کنید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *