چسب کاشی

چسب كاشي پودري

چسـب كاشي پودري،چسبـي با پايه سيـمان است كه با افـزودن چند نوع چسب و مواد شيـميايي ديگر، خاصيت كارپذيري و چسبندگي آن چند برابر افزايش يافته است.

درحال حاضر استفاده عمده اين چسب دركارهاي تعميراتي و نوسازي ساختمانها است كه بدون احتياج به كنده كاري و برداشتن زيركار قديمي ،كاشي و سراميك را نصب مي نمايند.

در ساخت و سازهای جدید که با استفاده از قطعات پیش ساخته انجام می شود استفاده از چسب های کاشی بسیار اقتصادی می باشد.

 موارد مصرف چسب كاشي پودري:

نصب انواع كاشي، سراميك، سنگ و موزائيك در كف ساختمانها، نصب قرنيزهاي سنگي، به عنوان ملات با چسبندگي زياد، كارهاي ظريف و دقيق ساختمان، زير سازي سطوح ناهموار ديوارها و نصب سنگهاي نما.

 مزایا چسب كاشي پودري :

ازيك طرف سهولت كار كردن با اين چسب و قيمت مناسب آن موجب تقليل هزينه هاي اجرائي و مدت زمان انجام كار شده و از طرف ديگر چسبندگي زياد اين چسب ضمن بالا بردن مقاومت و استحكام، موجب كاهش مقدار ملات مصرفي و در نتيجه كم شدن بار ساختمان مي گردد.

 روش و میزان مصرف چسب كاشي پودري :

هر دوپيمانه چسب پودري را با 1 الي 5/1 پيمانه آب مخلوط كرده و كمي صبر كنيد تا مواد كمكي آن تركيب شده و چسب قوام يابد. سپس چسب را دوباره هم زده و در صورت سفت شدن اندكي ديگر آب به آن اضافه كنيد و با استفاده از شانه هاي مخصوص آن را بر روي سطح مورد نظر كشيده ،سپس كاشي را در جاي خود قرار داده و با فشار آن را چسبانده و تراز نمائيد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *