افزودنی بتن

ژل سیلیکافیوم الیاف دار بتن

ژل سیلیکافیوم بتن که یک ژل سیلیکافیوم الیاف دار است برای تولید بتن با مقاومت بالا، بتن آب بند، بتن نفوذ ناپذیر، و بتن پردوام و ملاتهای ویژه و برای كاهش تركهای و ارتقاء نسبی مقاومتهای كششی و خمشی بتن استفاده میگردد همچنین ژل سیلیکافیوم بتن در کلاس هایی دیگر مناسب برای تولید بتن سبک و دارای اثر افزودنی هوازای در بتن می باشد .

 در ژل سیلیکافیوم بتن در بتن الیافی که یک ژل سیلیکافیوم الیاف دار بتن برای به وجود آوردن الیاف در بتن است از الیاف پلی پروپیلن استفاده شده است.

در شرایطی كه بتن در معرض ضربه و بارهای متناوب دینامیكی است استفاده از ژل سیلیکافیوم الیاف دار بتن بسیار مناسب است.

برای ساخت بتن الیافی استفاده از ژل سیلیکافیوم الیاف دار بتن نسبت به میکروسیلیس الویت دارد. ژل سیلیکافیوم الیاف دار بتن برای ساخت نه تنها با بالا بردن مقاومت بتن در برابر عوامل مخرب بیرونی فیزیکی و شیمیایی محیطی و حتی در عوامل مخرب داخلی بتن نیز استفاده میشود و عمر سرویس دهی سازهای بتنی را به به بالا ترین حد می رساند،و از آسیبهای احتمالی طولانی مدت احتمالی از عدم رعایت در كیورینگ مناسب در ساعات اولیه و پس از ریختن بتن تا میزان زیادی جلوگیری میکند.

کاربرد ژل سیلیکافیوم الیاف دار بتن

برای ساخت بتن الیافی و یا مواردی که نیاز به استفاده از اثر هوایی در بتن داریم مثل بتن سبک از ژل سیلیکافیوم الیاف دار بتن استفاده می شود و در تمامی كاربردهای نام برده شده برای ژل میکروسیلیس بتن با یک یا چند درجه برتری کاربردی میتواند استفاده شود. .

استفاده از ژل سیلیکافیوم الیاف دار بتن برای ساخت بتن در موارد زیر بهتر کاربرد دارد: ژل سیلیکافیوم الیاف دار بتن برای بتن ریزی مواردی که كوران و باد یا اشعه خورشید و مناطق خشک هستند کاربرد دارد، برای جبران خسارات ناشی از تاخیر مجاز در انجام كیورینگ اولیه استفاده می کنند . ژل سیلیکافیوم الیاف دار بتن در سازه هایی بتنی که در معرض بارهای دینامیكی، ضربه و خستگی كاربرد دارد . ژل سیلیکافیوم الیاف دار بتن در سازه ها بتنی که دارای مقاطع نازك بتنی هستند استفاده می شود. سازه های بتنی در معرض سیكل های شدید ذوب و انجماد هستند از ژل سیلیکافیوم الیاف دار بتن استفاده می کنند. ژل سیلیکافیوم الیاف دار بتن را در سازه های آب بند بتنی كه احتمال به وجود آمدن ترک در آن ها وجود دارد را برای کم کردن ریسک ترک استفاده می شود. سازه های بتنی در معرض كاویتاسیون هستند ژل سیلیکافیوم الیاف دار بتن به کار می برند. برای كم كردن خطر تلاشی پذیری بتن هایی که در معرض ریسک انفجار و آتش سوزی هستند از ژل سیلیکافیوم الیاف دار بتن استفاده می کنند. ژل سیلیکافیوم الیاف دار بتن را در بتن های نظامی و پدافندی هم استفاده می کنند.

شرکت شیمی بتن بهینه تولید کننده افزودنی بتن طبق استانداردهای موجود با کیفیت بالا می باشد.

برای آشنایی با محصولات و خرید افزودنی بتن روی لینک کلیک کنید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *