مواد پوششی بتن

کفپوش بتنی ضد سایش

کفپوش بتنی ضد سایش از سیمان ماسه ,چسب بتن و افزودنی فوق روان کننده بتن و آب  تشکیل می شوند. کفپوش بتنی ضد سایش در ابعاد وطرح های گوناگونی تولید میگردد.

روش های تولید کفپوش بتنی ضد سایش

روش ویبره ای در تولید کفپوش بتنی ضد سایش: در این روش برای تولید کفپوش بتنی ضد سایش ,کفپوش بتنی از طریق لرزش دستگاه ویبره متراکم و یکنواخت میشود و در روش ویبره, کفپوش به صورت تک لایه تولید میگردد.

روش پرسی برای تولید کفپوش بتنی ضد سایش :  در این روش تولید کفپوش بتنی ضد سایش,کفپوش بتنی از طریق فشار دستگاه پرس متراکم میشود ودر روش پرسی  کفپوش های بتنی به صورت دولایه تولید میگردند.

انواع محصولات کفپوش بتنی ضد سایش

– کفپوش بتنی ضد سایش پوست ماری

–  کفپوش بتنی ضد سایش شیار دار نابینایان

– کفپوش بتنی ضد سایش پازلی طرح آی

– کفپوش بتنی ضد سایش پازلی طرح شش ضلعی

– کفپوش بتنی ضد سایش پازلی طرح پنج ضلعی

– کفپوش بتنی ضد سایش پازلی طرح موج

– کفپوش بتنی ضد سایش پازلی طرح کنگره

کفپوش بتنی ضد سایش – واش بتن

واش بتن  یا موزاییک شسته  یکی از انواع کفپوش بتنی ضد سایش است ، که از  ترکیب  سیمان، ماسه ، سنگ های معدنی ، چسب بتن و مواد روان کننده بتن در رنگ های متنوع تولید می گردد.

در تولید واش بتن که نوعی کفپوش بتنی ضد سایش می باشد به روش ویبره  بعد از مخلوط کردن مواد اولیه ،  بتن به دست آمده را داخل قالبهای لاستیکی ریخته و بعد از گذشتن از روی میز  ویبره  در داخل اتاق بخار میگذارند،  بعد از گذراندن بیست و چهار ساعت  آن ها را از داخل قالب بیرون آورده و با استفاده از فشار آب (واتر جت) و برس های مخصوص فلزی لعاب های سیمان را از روی سنگدانه های زیبای آن میزدایند تا برجستگی و رخ سنگ دانه ها نمایان گردد  و کفپوش بتنی ضد سایش با نمای بسیار زیبا و طبیعی تولید میشود.  در روش تولید پرسی کفپوش بتنی ضد سایش نیز بتن حاصل را در لایه زیرین  قالب مخصوص میز پرس ریخته و روی آن را ملات ماسه سیمان را میریزند ، سپس با فشار پرس دستگاه ، موزاییکی دولایه با رویه سنگدانه طبیعی تولید میگردد و بعد از عبور از اتاق بخار همانند موزاییک های واش بتن ضد سایش ویبره شستشوی آنها آغاز میگردد .

از محصولات واش بتن و کفپوش بتنی ضد سایش در محوطه سازی  پارک ، ویلا ، حیاط ، پیاده روسازی و… استفاده میگردد.

شرکت شیمی بتن بهینه تولید کننده مواد پوششی بتن طبق استانداردهای موجود با کیفیت بالا می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *