مواد پوششی بتن

روش مصرف عایق سفید ساختمانی

در هنگام اجرای عایق سفید ساختمانی ، ابتدا سطح زیر کار را عاری از هر گونه چربی، گرد و غبار، مواد روغنی و سایر اجسام خارجی نموده و بستر کار را با مواد شوینده تمیز نمایید سپس با فشار آب، مواد شوینده را از سطح بستر بزدایید.

در صورت وجود آسیب دیدگی های سطحی نظیر ترک های موجود در سطح آسفالت، گودی ها و خرابی های ایزوگام، قسمت خراب را جدا نموده و با مخلوط عایق سفید ساختمانی و پودر ترمیمی جایگزین نمایید و سپس کل سطح را با یک لایه ی پرایمر اندود نمایید.

سطح آماده ی کار را حداقل در دو لایه با عایق سفید ساختمانی به کمک پیستوله، قلم مو، غلطک یا ابزار مشابه پوشش دهید.

برای پوشش کنج ها، کفشور ها، نورگیر ها، انتهای ستون ها و موارد مشابه نیز ابتدا یک لایه عایق سفید ساختمانی را اجرا نموده سپس الیاف مسلح کننده (پلی استر) را بر روی سطح خیس خوابانده، مجدداً بر روی آن یک لایه ی ضخیم از عایق سفید ساختمانی را اجرا نموده و برای جلوگیری از ایجاد حباب و دیگر خرابی ها با قلم مو بر روی مواد ضربه بزنید.

توصیه های فنی عایق سفید ساختمانی

از اجرای عایق سفید ساختمانی بر روی آسفالت تخریب شده و یا ایزوگام تبله کرده خودداری نمایید.

حداقل دما برای اجرای عایق سفید ساختمانی این عایق 10 درجه سانتی گراد می باشد.

هنگام استفاده از عایق سفید ساختمانی بر روی سطوح عایق های پلی اورتان، فوم، سطوح فلزی و چوبی نیازی به اجرای پرایمر نمی باشد.

استفاده از الیاف مسلح کننده (پلی استر) در کنج دیوار ها، کف و تقاطع دیوار ها همچنین دور لوله ها، کف شور ها، نورگیر ها، هوا کش ها و موارد مشابه در هنگام اجرای عایق سفید ساختمانی الزامی می باشد.

شرایط نگهداری عایق سفید ساختمانی

عایق سفید ساختمانی به مدت شش ماه پس از تاریخ تولید در ظروف اولیه در دمای بین 5 تا 25 درجه سانتیگراد محفوظ از هوا  و تابش مستقیم نور خورشید قابل نگهداری می باشد .

شرکت شیمی بتن بهینه تولید کننده مواد پوششی بتن طبق استانداردهای موجود با کیفیت بالا می باشد.

برای آشنایی با ” مزایای عایق سفید ساختمانی ” کلیک کنید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *