ملات ها و اندودهای آماده

گروت سیمانی پر مقاومت

گروت سیمانی پر مقاومت به گو نه ای فرموله شده است که برای نصب ماشین آلات ویادستگاه هایی که دارای لرزش می باشند مناسب است. گروت سیمانی پر مقاومت متشکل از سیمان پرتلند، میکروسیلیس، ماسه مخصوص و افزودنی های شیمیایی لازم جهت تولید ملات گروت بسیار پر مقاومت می باشد.

کاربرد گروت سیمانی پر مقاومت

گروت سیمانی پر مقاومت آماده مصرف بوده و تنها با افزودن آب تبدیل به ملات گروت سیمانی پر مقاومت بدون انقباض می شود. ملات گروت سیمانی پر مقاومت را می توان  در حالت خمیری  تولید نموده و با اطمینان برای کاشت میل گرد یا بولت، شاسی ماشین آلات و پایه  دکل های سنگین بکار برد. حالت روان آن جهت انواع کارهای تزریقی و یا پر کردن زیر صفحه ستون ها (تا ضخامت 50 میلی متر) کاربرد دارد. مرطوب نمودن سطوح درگیر با ملات گروت سیمانی پر مقاومت ضروری است  اما هر گونه آب اضافی بایستی تخلیه شود. جهت پر کردن فضایی به حجم یک متر مکعب حدود 2000 کیلوگرم گروت سیمانی پر مقاومت مورد نیاز است.

مشخصات فنی گروت سیمانی پر مقاومت

شکل ظاهری گروت سیمانی پر مقاومت پودر خاکستری رنگ می باشد .

وزن مخصوص ملات گروت سیمانی پر مقاومت 2 گرم در سانتیمتر مکعب می باشد .

مقدار آب اختلاط گروت سیمانی پر مقاومت 4/5 تا 5/25 لیتر برای هر کیسه 25 کیلوگرمی می باشد .

 مقاومت فشاری ملات خمیری گروت سیمانی پر مقاومت :

3 روزه : 30  مگاپاسکال

7  روزه : 50 مگاپاسکال

28 روزه : 65  مگاپاسکال

روش اختلاط گروت سیمانی پر مقاومت

ابتدا داخل مخلوط  کن را  با آب سرد مرطوب کرده و  اطمینان حاصل نمایید که آب موجود به طور کامل تخلیه شود.  سپس مقدار آب لازم را بدقت اندازه گیری نموده و داخل مخلوط کن بریزید.CG-521را به آرامی به آن اضافه نموده به مدت 3 تا 4 دقیقه آنرا هم زنید تا ملات یکنواخت و بدون حباب هوا بدست آید. از اختلاط طولانی ملات پرهیز نمایید.

عمل آوری گروت سیمانی پر مقاومت

از آنجا که به طورمعمول ملات های گروت سیمانی پر مقاومت با کمترین مقدارآب تولید میشوند، مراقبت و عمل آوری گروت سیمانی پر مقاومت بسیار ضروری است. برای این منظور کلیه سطوح باز را پس از اتمام گروت ریزی با گونی ویا پارچه نخی تمیز پوشش داده و آنرا خیس نگه دارید و یا از ماده عمل آوری استفاده نمایید. برای پرهیز از بروز ترک پس از اجرای گروت سیمانی پر مقاومت پیشنهاد می شود قسمت های آزاد را با توری مناسب مسلح نمایید.

توجه: جهت اطلاع از بهترین شرایط آماده سازی، اختلاط، اجرا و عمل آوری ملات های گروت سیمانی پر مقاومت پیشنهاد می شود با کارشناسان این شرکت تماس گرفته تا از دستور کار آماده شده کتبی همراه با راهنمایی و مشاوره ایشان برخوردار شوید.

شرایط نگهداری گروت سیمانی پر مقاومت

گروت سیمانی پر مقاومت را در محل سرپوشیده بدور از تابش مستقیم نور خورشید، بارندگی، فشار زیاد و روی پالت نگه داری نمایید. در این صورت گروت سیمانی پر مقاومت تا یک سال قابل استفاده می باشد.

شرکت شیمی بتن بهینه ارائه کننده انواع ملات های آماده مطابق با استانداردها و با کیفیت بالا می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *